Цифрлық құжаттардың түпнұсқалығын check.egov.kz сервисінде тексеруге болады

15 шілдеде Президент Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстанды цифрландыруды дамыту туралы Заңға қол қойды. Заңда электрондық құжаттың, яғни цифрлық құжаттардың, олардың қағаздағы аналогтарының баламалылығы бекітілген.

Бүгінгі таңда eGov mobile мобильді қосымшасындағы «Цифрлық құжаттар» сервисінде 20 құжат қамтылған (цифрлық жеке куәлік, ҚР азаматының цифрлық паспорты, жүргізуші куәлігі, вакцинация паспорты, ПТР тест және туу туралы куәлік және т.б.). Іске қосылған сәттен бастап тек «цифрлық құжаттар» сервисі 12 млн рет пайдаланылды. Орталық коммуникациялар қызметі алаңында «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ Басқарма Төрағасы Ростислав Коняшкин осындай мәліметтерді келтірді.

Жақында жаңа цифрлық құжат – «ҚР азаматының паспорты» іске қосылды, ол әзірге тек ел аумағында және Қазақстан азаматтары үшін қолданылады.
«Барлық цифрлық құжаттарды талап ету орны бойынша ұсынуға болады. Сондай-ақ, барлық сайлау учаскелерінде президент сайланған күні цифрлық куәлікті пайдалануға болады. Аталған құжаттардан басқа, осы жылдың соңына дейін «Сақтандыру полисі», «Нотариаттық құжаттар» және т. б. сияқты Цифрлық құжаттар жоспарлануда. Цифрлық құжаттарды енгізу кезінде оларды тану мәселесіне тап болдық. Осыған байланысты оларды тексеруді қолайлы және жылдам ету өте маңызды. Әрбір азамат пен ұйымға қолжетімді құралдардың бірі check.egov.kz», — деді спикер.